Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Dr. van der Hoog dagcrème.

Al een paar jaar ben ik een trouwe gebruiker van deze dagcrème. Ik heb namelijk een hele lastige huid, en er bestaan maar weinig gezichtsproducten waar ik tegen kan. Dit was de eerste dagcrème die ik gebruikte, en heb verder niet veel andere dagcrèmes geprobeerd.

Dit is het doosje van de dagcrème. Als je kiest om deze dagcrème ook te kopen, moet je wel even opletten dat er echt dagcrème / crème de jour op staat. Er is namelijk ook een anti-rimpel crème, die precies hetzelfde doosje heeft. Ik heb namelijk al een keer de verkeerde dagcrème meegenomen.



Dit is het potje, ik vind het er niet lelijk uit zien maar ook niet heel speciaal, gewoon normaal. 
Wat zeg Dr van der Hoog over dit product:

" hypo-allergeen dagcrème is een vochtregulerende en beschermende crème die het ideale vochtgehalte van de huid op peil helpt te houden. Deze zachte crème, die snel door de huid wordt opgenomen, heeft door de toegevoegde vitamine B5 en allantoïne een kalmerende werking op de huid. Hypo-allergeen dagcrème bevat geen parfum of kleurstoffen en is speciaal samengesteld om het risico op allergie te minimaliseren. Daarom is deze dagcrème bijzonder geschikt voor de overgevoelige huid. Gebruik: 's ochtends aanbrengen op een gereinigde huid en zachtjes inkloppen" 


Wat vind ik van deze dagcrème?
Wat mij betreft is dit gewoon de perfecte dagcrème. Je hebt niet heel veel nodig op je gezicht, daardoor doe je lang er lang mee, ik denk ongeveer 4 maanden. De crème zelf is redelijk vettig, maar niet te vet. Het zorgt er voor dat de droogheid van je huid weg gaat. Maar het is niet zo dat je puistjes krijgt omdat de crème zo vettig is, er zit gewoon een goede balans tussen. 
De crème doet precies wat ze beloven op de verpakking, ik heb echt nergens last van als ik deze crème gebruik, en dat is een wonder. Het is ook zo dat de crème erg snel word opgenomen in de huid. 


Er zit ook een spateltje bij, voor als je het niet fijn vind om telkens met je vingers in het potje te gaan. Dit potje bevat 50 ml crème, en kost 12,49. Er zijn ook nog twee andere dagcrèmes verkrijgbaar (www.drvanderhoog.nl). Maar voor mensen die een gevoelige huid hebben, is deze crème echt aan te raden.
Ik gebruik hem nu ongeveer drie of vier jaar, en ik ben er heel tevreden over.

Lijkt jou dit een fijne dagcrème? Welke dagcrème gebruik je op dit moment?
xxxx.