Pagina's

woensdag 7 september 2011

Catrice prime and fine.

Zoals jullie vast al wel weten zijn er een paar nieuwe producten in de Catrice collectie gekomen. Zo ook deze primer, al een tijdje was ik op zoek naar een primer maar die zijn vaak best prijzig. Deze heeft een goede prijs, maar is de kwaliteit ook zo goed? lees verder.

Het potje ziet er erg luxe en professioneel uit, je zou niet snel zeggen dat het van een wat goedkoper merk is. 

Op de achterkant staat: 'Base for an instantly refined, smooth and soft skin appearance. Makes pores and lines invisible'. Dus hij maakt je huid zacht en maakt lijntjes en poriën onzichtbaar.

In het potje zit 14 gram, het ziet er niet uit als of er veel in zit maar je hebt niet heel veel nodig per keer. Dus je doet er vrij lang mee. De geur van de primer is niet heel prettig, het ruikt een beetje verf-achtig. 

Doet het product wat hij belooft? Ja eigenlijk wel, mijn huid voelt heerlijk zacht als ik deze primer op heb. Ik krijg er ook geen vettige huid of puistjes van. En het allerbelangrijkste mijn foundation blijft langer zitten dan als ik geen primer gebruik. Ik heb zelf op mijn neus een vrij onzuivere huid, als ik mijn foundation draag zonder primer dan lijkt het net alsof ik allemaal velletjes op mijn neus heb. Als ik deze primer onder mijn foundation doe, heb ik daar bijna geen last meer van.

De Prime and fine kost €4.99. Ik vind de prijs perfect voor wat ik er voor krijg. Ik zal nog even de min- en pluspunten op een rijtje zetten.

pluspunten:
- doet wat hij belooft.
- je hebt niet veel nodig per keer, dus je doet er lang mee.
- ik krijg er geen vettige huid of puistjes van.
- het potje ziet er mooi uit.
- hij is niet duur.

minpunten:
- de geur

Wat mijn betreft echt een aanrader dus! Lijkt jou dit een fijne primer?

Liefs, Roos